tliamatprofe@yahoo.com

9 de octubre de 2016

És açò un objecte d'aprenentatge?

Un dia em vaig trobar amb aquest vídeo:

    

 Em vaig preguntar si podria utilitzar-ho en les meues classes de matemàtiques. Així que vaig realitzar un applet amb Geogebra:

 
I després un document de guia per a l'alumne:

 

La meua pregunta és si l'objecte d'aprenentatge és el conjunt d'aquests tres objectes, vídeo, applet interactiu i document, o he de considerar el conjunt dels tres?

Si volguera que fóra reutilitzable necessitaria adjuntar unes instruccions d'ús, per al professor, amb objectius, continguts, metodologia... i potser una rúbrica d'avaluació. Encara que també està l'opció de deixar que cada professor faça ús del recurs com estime convenient. En aqueix cas, recurs i objecte d'aprenentatge poden ser el mateix. Objecte d'aprenentatge és tot el que un docent pot utilitzar per a ensenyar. O és tot el que qualsevol persona puga utilitzar per a aprendre?

No hay comentarios:

Publicar un comentario